- Rubrika44. MFF KV

Recenze: Crackie

7.7.2009

Kanadský snímek od režisérky Sherry White vypráví o osudu dospívající dívky Mitsy, která se probojovává nelehkým životem. I přesto že je příběh smutný, najdeme v něm mnoho tragikomických momentů. V snímku exceluje debutující mladá herečka Meghan Greeleyová.

Sedmnáctiletá dívka Mitsy žije se svojí babičkou ve starém schátralém domě v malém městečku na novém Foundlandu. Mitsy chodí do nedalékého učiliště kde se učí na kadeřnici a  sní o tom že až dodělá školu tak pojede za svoji matkou do Alberty. Ale ne vždycky se všechno vyvíjí tak jak člověk chce. Mitsy se cítí osamělá a tak se rozhodne si pořídít vlastního psa. Její Babička je z prvu proti ale i přes její protesty si Mitsy povolení o pořízení psa vybojuje. Mitsy chce psa od kamaráda Duffyho. Samozřejmě nic není zadarmo, a Mitsy se bude muset Duffymu podvolit. Život jde dál Mitsy má svého vysněného psa a vše je tak jak má. Ale jednoho dne přijde zlom když se před domem objeví Mitsyina matka.Chce se svojí matkou po letech sblížit ale od toho ji pořád odrazuje její babička která nechce aby mitsy udělala stéjné chyby jako ona a její matka až to vyústí v hádku a Mitsy uteče za svoji matkou. Po čase sama zjišťuje že její matka není taková jakou si jí představovala. Zase se cítí osamělá a tak vyhledá Duffyho se kterým má občasný sex. Bouhužel ani toto se neobejde bez následků a Mitsy otěhotní.  Další šrám na duši jí uštědří i její milovaný pes Sparky když pokouše babičku a posléze i jí samotnou. Babička ale už nemůže vydržet Sparkyho neustálé výlevy nálad a rozhodne se sparkyho utratit. Nakonec se Mitsy svého snu dočká a provozuje malé kadeřnictví které jí pronajala její učitelka.